A kerékpáros pálya, a rajt és a program változásairól

200x150

Mi, nagyatádi lakosok valamennyien szeretjük Nagyatádot, a Parkok és Fürdők városát, a "nyugalom szigetét". Nyáron nálunk meleg van, ezt sokan tudjátok Ti is. Volt már olyan versenyünk is, nem is egy, amikor az esti hangulatot egy kiadós nyári zápor kavarta fel. Ennek sem örültünk, de ez benne van a játékban, hiszen nem teremsportra neveztünk be. De belegondolni is rossz, hogy mi lett volna ha...

... a korábbi gyakorlatunknak megfelelően július utolsó hétvégéjének szombatján rendezzük meg a jubileumi XXX. Országos Bajnokságot,  az ez évi eXtremeMan Nagyatád versenyét.
Talán sokan láttátok azokat a felvételeket, amit az ATÁDHÍR készített az egész napos monszunszerű esőzés másnapján.
A károk felmérése megtörtént, de az rögtön látható volt, hogy az eredeti a bringapálya kijelölésének elfogadásáról szóló még friss és ropogós útvonalengedélyünket el is dobhatjuk...
Nagyatád a 68-as úton a Balaton felől megközelíthetetlenné vált, ráadásul tönkrement a Nagyatádot elkerülő úton a Rinya patak felett épített híd is.

Nem egy szokványos áradás volt, ilyet még a nagyatádi lakosok sohasem láttak és senki sem tudta elképzelni, hogy ilyen megtörténhet.
A javítások a szakemberek véleménye alapján hónapokig eltarthatnak.
Összeült a válságstáb, sok alternatív útvonal is kijelölésre került, mely lehetőséget ad arra, hogy egyáltalán legyen versenyünk.

Ezt a pályát választottuk, mely ebben az évben 180 km lesz.
Jó hír, hogy a pálya első egyharmadán száguldozni lehet. Kellemes lejtők több kilométer hosszan, és majdnem mindig segít még a szél is...
Csak el ne rohanjatok a frissítőállomások mellett úgy, hogy nem cseréltek legalább egy kulacsot!
Aztán, Nagybajomnál jön egy kis belső somogyi "romantikus utazás is" benne néhány kilométernyi kevésbé jó aszfalttal, majd egy vasútátjáró Belegnél, és innen a "régi motorosoknak" akár ismerős is lehet a pálya: hiszen Beleg, majd Ötvöskónyi között bringáztunk már több évben is.
Ötvöskónyi elérésével meg is érkeztünk a "Kiskör közepére", mely most 3 x 28,5 km-re rövidült.
A Pizza Doló fordítója kimarad idén, helyette bemegyünk a még használható állapotú elkerülő út egy darabjára, és ott annyit megyünk befelé egy fordítóig, hogy szépen kijöjjön a "matek".
A technikai értekezlet diáival jövünk hamarosan. Átdolgoztuk a Versenykiírást és a Versenyzői információt is.

Rajt

Egy egyéni rajt lesz. A Technikai Bizottság nem támogatta az eredeti terveinket. Mivel a korcsoportos rajtokat nem fogadhattuk el, így végül minden marad a régiben.

Programok

A Versenykiírásban és a Versenyzői információban pár hete már módosítottuk a programot. A megszokott programok közül a vírushelyzet miatt sajnos több elmarad, áthelyeződik. Nézzétek át jól ezeket!