Az első nap

200x150

Néhány óra alvás után, reggel 6-kor keltünk és egy alapos szemdörzsölgetést követően felkaptuk a futócipőnket és befutottuk a környéket. Az induláskor még nem sejtettem, hogy ezzel megkezdődött a hawaii edzőtábor....

"Csak" 8 km-t futottunk, de én így is megpilledtem. Míg Majorka és Ádám vidáman beszélgettek, addig én még a fülemen is levegőt akartam venni. Visszaértünk az apartmanba és gyors frissítés után lementünk a strandra úszni. Míg Józsiék úsztak, addig mi Ádámmal felkaptuk a békatalpat és felfedeztük a környéket. Ádám szerint ez "gyenge" reggel volt, mert csak négy teknőssel találkoztunk, hát én azért nem szomorkodtam.... Majd egy ki napozás aztán jöttünk vissza reggelizni, mert sűrű lesz a nap. 11 óra körül indultunk be Konába, ahol először felvettük a bringákat, amiket már egy hónappal ezelőtt lefoglaltunk. Sejtettem hogy jó bringákkal rendelkezik a kölcsönző, de Record szettes full carbon Specializedre azért nem számítottam. Na mindegy, azért megbarátkozom vele... Józsi és Luca elmentek Erikáért a reptérre majd visszaindultak a szállásra. Ádámmal elbringáztunk a futópályára és mondanom sem kell rengeteg versenyző itt van már. Kb. 70 km-t tekertünk, szinte végig a versenypályán. Hihetetlen kerékpárcsodák és félelmetesen erős versenyzők, csak kapkodtam a fejemet bringázás közben. Az út minősége tökéletes, az utunk első részében hátszelünk volt, aztán fogalmam sincs, hogy miért egyszercsak átváltott szembeszélbe. Na itt tapasztaltam meg igazán, miért is ez a legkeményebb ironman. Mindössze 15 km tekertünk így, de ez éppen elég volt arra, hogy rájöjjek ide én gyenge vagyok. Délután meg is bosszúlta magát ez az edzésmennyiség, kaja után ledöltem egy picit és már be is aludtam. Este aztán vacsora mellett jókat dumáltunk és tervezgettük a holnapi programot.